Jump to content
Mark_mjs93

The great British shooting show

Recommended Posts

8 hours ago, sussex said:

:snack:.....this could cost him a tidy few quid ...I’m there around 8 ... :thumbs:

I bet he's wishing he never said he will buy breakfasts for any of the lads from THL who turn up eh?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 minutes ago, sussex said:

:snack:.....this could cost him a tidy few quid ...I’m there around 8 ... :thumbs:

I'm bringing the Mrs, 17 kids, in laws, neighbours, the bin men (well they been good all year) postman if he can get the day off........

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh no! It will cost me 20 times what I was going to spend. Luckily 20 times f**k all is still f**k all. :D

We'll know Rabid because he like his airguns so will be head to toe in camo sifting through a box of mildots. :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 06/02/2018 at 23:21, Mark_mjs93 said:

Okay, so who's going to the Great British Shooting Show at the NEC in Birmingham next weekend? Anyone? 

I have the Friday off work so I'm planning to head over and see whats going on. Free parking and i'm in the market for some new kit so I'll be having a look. 

 

Cheers

Smithy

I'm going up in the morning, have a look round, have a play with a few toys.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

See now I’m just jealous 😂 tried getting the day off work but can’t have it as we have some training on. Typical! Have fun you lot 

Share this post


Link to post
Share on other sites

not a bad spot to mooch around but trying to buy anything was shit to say the least, no Warne high scope mounts anywhere, no harris bipods, no cartridges?

and no breakfast as promised :censored: but it got me out for the day and put face to name 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Have you got any cartridges?"- No

"What about Harris bipods?" - No

"Have you got a set of Hornet collet dies?" - I'd have to check they even make them. Yes they do make them but we haven't got any as they are "a funny size."

Good to see Derek. It would have been a good show for anyone in the market for a shottie or airgun, but for general bits and pieces, not much cop IMO.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, delswal said:

not a bad spot to mooch around but trying to buy anything was shit to say the least, no Warne high scope mounts anywhere, no harris bipods, no cartridges?

and no breakfast as promised :censored: but it got me out for the day and put face to name 

You should have joined us in Wetherspoons , I tried ringing Walshie but I recon he’d turned his phone of in case he got cornered , Rabid never showed but we see his 17 kids , in laws and the bin men they seemed to be enjoying themselves at the air guns ..:laugh:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, sussex said:

You should have joined us in Wetherspoons , I tried ringing Walshie but I recon he’d turned his phone of in case he got cornered , Rabid never showed but we see his 17 kids , in laws and the bin men they seemed to be enjoying themselves at the air guns ..:laugh:

Hmm. No missed calls on my phone. Was it your round when you say you called? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

We were only in Wetherspoons 2 minutes before Walshie called some bloke a fat bastar* and took his chair from the table, I hey up here we go lol

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, walshie said:

Hmm. No missed calls on my phone. Was it your round when you say you called? 

It was ten past eight in the morning and we were having breakfast not just talking about it ...:laugh: , 

1 hour ago, delswal said:

We were only in Wetherspoons 2 minutes before Walshie called some bloke a fat bastar* and took his chair from the table, I hey up here we go lol

That’s an old ploy , start a fight , pretend to be disabled and get chucked out before your round , slippery b.stard .:thumbs:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, sussex said:

It was ten past eight in the morning and we were having breakfast not just talking about it ...:laugh: , 

That’s an old ploy , start a fight , pretend to be disabled and get chucked out before your round , slippery b.stard .:thumbs:

All falling into place now :censored:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, walshie said:

I'd have brought you breakfast Rich. Just not Del. :D

:feck: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×