ferreting 1 Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 (edited) hi what should i call my bitch Edited December 2, 2007 by ferreting Quote Link to post Share on other sites
ladyp 12 Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 hi what should i call my bitch What sort of dog?Lady P Quote Link to post Share on other sites
Rolfe 2 Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 hi what should i call my bitch What sort of dog?Lady P Misty...........good name........thats what one of mine is called Rofe Quote Link to post Share on other sites
johnnyboy28 1 Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 (edited) hi what should i call my bitch What sort of dog?Lady P Misty...........good name........thats what one of mine is called Rofe Milly or Cass or Bess Edited December 3, 2007 by johnnyboy28 Quote Link to post Share on other sites
Guest hare man Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 blits or meg lady, star Quote Link to post Share on other sites
jack_russels. 6 Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 doris Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts