Guest traceyg Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 A friend off mine has 6 dog ferrets for sale. 7 month old been handled all from working stock collection from knottingley (near pontefract) £7 each Link to post Share on other sites
millytheterrier 12 Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 If only you were nearer. Link to post Share on other sites
Guest traceyg Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 If only you were nearer. still for sale Link to post Share on other sites
Guest craggers2k6 Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 If only you were nearer. still for sale where do u live Link to post Share on other sites
Guest traceyg Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 If only you were nearer. still for sale where do u live they arnt my ferrets collect for ferrets is knottingley in the middle of selby/pontefracet Link to post Share on other sites
wardman 49 Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 If only you were nearer. still for sale where do u live they arnt my ferrets collect for ferrets is knottingley in the middle of selby/pontefracet has your friend still got any for sale Link to post Share on other sites
terriermad 4 Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 A friend off mine has 6 dog ferrets for sale. 7 month old been handled all from working stock collection from knottingley (near pontefract) £7 each any left mate, i can get there 2morow afternoon Link to post Share on other sites
Guest traceyg Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 A friend off mine has 6 dog ferrets for sale. 7 month old been handled all from working stock collection from knottingley (near pontefract) £7 each any left mate, i can get there 2morow afternoon yes loads left Link to post Share on other sites
terriermad 4 Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 A friend off mine has 6 dog ferrets for sale. 7 month old been handled all from working stock collection from knottingley (near pontefract) £7 each any left mate, i can get there 2morow afternoon yes loads left can you pm your phone no. plz and i will ring in morning to arange pick up Link to post Share on other sites
wardman 49 Posted December 7, 2007 Report Share Posted December 7, 2007 A friend off mine has 6 dog ferrets for sale. 7 month old been handled all from working stock collection from knottingley (near pontefract) £7 each any left mate, i can get there 2morow afternoon yes loads left can you pm me the number please Link to post Share on other sites
Recommended Posts