kk7966burton 0 Posted December 21, 2009 Report Share Posted December 21, 2009 Right lads, Workshop to myself over the festive period, lets see your double terrier transport boxes. Mine travel in the cage now but want to get a nice box built for them, front openers. Photos with measurements would be much appreciated. cheers Lads Burt. Quote Link to post
mike cunningham 8 Posted December 21, 2009 Report Share Posted December 21, 2009 Right lads, Workshop to myself over the festive period, lets see your double terrier transport boxes. Mine travel in the cage now but want to get a nice box built for them, front openers. Photos with measurements would be much appreciated. cheers Lads Burt. something that can be hidden away and not seen Quote Link to post
digaman 0 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Right lads, Workshop to myself over the festive period, lets see your double terrier transport boxes. Mine travel in the cage now but want to get a nice box built for them, front openers. Photos with measurements would be much appreciated. cheers Lads Burt. Here is mine mate. each pane is 5cm on the pen. the depth is 55cm. Quote Link to post
mbrydenuk 14 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Right lads, Workshop to myself over the festive period, lets see your double terrier transport boxes. Mine travel in the cage now but want to get a nice box built for them, front openers. Photos with measurements would be much appreciated. cheers Lads Burt. Here is mine mate. each pane is 5cm on the pen. the depth is 55cm. a like that mate Quote Link to post
Nino (Italy) 13 Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 That's mine, hand self made!!!! Quote Link to post
Recommended Posts