Jump to content

Recommended Posts


  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rabbit Pie ! And, for the purists, made with shortcrust pastry, NOT puff pastry ! 😂 ! Cheers.

Treat off my dad tonight, he's a friend on the fresh fish stall up town... Scallops and lemon sole fillets...

Working in the rain all day.... venison stew with suet dumplings in a giant Yorkshire pud and a whole meal bap..

Posted Images

On 19/08/2021 at 20:13, FLATTOP said:

I love Piri Piri very nice my salad tonight was just littered with chillis I like the way they catch you out everything’s ok then you cop a mouthful and it’s oh shit i forgot about them lol, My Mrs has a Samsung and I must admit her pics are much better than an iPhone. 

Love piri piri   Been a bad yr fir my chilli plants a disaster really had a few beers last night got brave had a vindaloo with fresh chopped naga with a tikka again with whole fresh naga on top. Cleared the decks out good an proper  just had to refuel in the cafe 👌I use a iPhone 5 fir all pics 66ABA53B-61D8-4506-A681-A89E73FE51E2.jpeg.a6a948468a45f5ebb9707c93965bb34a.jpeg

  • Like 5
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, green lurchers said:

Love piri piri   Been a bad yr fir my chilli plants a disaster really had a few beers last night got brave had a vindaloo with fresh chopped naga with a tikka again with whole fresh naga on top. Cleared the decks out good an proper  just had to refuel in the cafe 👌I use a iPhone 5 fir all pics 66ABA53B-61D8-4506-A681-A89E73FE51E2.jpeg.a6a948468a45f5ebb9707c93965bb34a.jpeg

Naga 😂 madness your right though for a good clear out my Sikh mate swears by the Chilli enema, same here with growing it’s been too inconsistent weather wise good job I had a good crop last year maybe next year will be better, i use an iPad but I’ve got an iPhone 7 may be I might try that out cos you know food needs to be captured in all its glory 😂

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, FLATTOP said:

Naga 😂 madness your right though for a good clear out my Sikh mate swears by the Chilli enema, same here with growing it’s been too inconsistent weather wise good job I had a good crop last year maybe next year will be better, i use an iPad but I’ve got an iPhone 7 may be I might try that out cos you know food needs to be captured in all its glory 😂

I was a like seagull this morn lol  rekon the vindaloo would have been hot enough the naga extra was fuel on the fire 🔥  The old brave juice does funny things at times but I’ve got hotter chillies in the freezer in the gourmet jigsaw red they are not for eating whole unless your insane 

Edited by green lurchers
  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, keepdiggin said:

Up at 5 couldn’t sleep so took the coach potato’s for a walk and come in to this:

 

 

BAB7A858-4380-4EF3-B059-E80F15CE243E.jpeg

You got a new bird? Or finally trained up the old one?😉👍

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Greb147 said:

He's been kicked out and is back at mummy's. 😂

Thought he'd been eating like a King of late🤔....had hoped he had finally landed on his feet and found the love of a good women 🙏👍

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Daniel cain said:

You got a new bird? Or finally trained up the old one?😉👍

Got her trained up pal had to crack the whip

 

dont listen to greb he’s being arse f****d to hard last night 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Daniel cain said:

Thought he'd been eating like a King of late🤔....had hoped he had finally landed on his feet and found the love of a good women 🙏👍

Tbh with him buying clocked cars and designer bullies it's been a long time coming. 

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, keepdiggin said:

Got her trained up pal had to crack the whip

 

dont listen to greb he’s being arse f****d to hard last night 

Glad your the one wearing the trousers and calling the shots👍..always knew that Greb and Steve would finally get it on together...

 

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Greb147 said:

Tbh with him buying clocked cars and designer bullies it's been a long time coming. 

Still wanted me to back you up with socks 😂😂 even though we’ve never met

A1226824-FB41-4B79-9301-92BA7F274A72.png

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...