Jump to content

lurcher.man

Members
  • Content count

    479
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by lurcher.man


  1. jet looks in alot better shape now as well comeing back from her phantom well i think u will agree :yes:

    I will agree indeed mate :), shame we didnt get a chance to see what she can really do mate,next time lucky will be a bit more on the ball aswell ;) lol,I tell you what though she's made me a happy man so far,and people whos seen her can beleive she's only ten months coming ;)

    u wait till shes 2 mate then she will keep the freazer full u mark my words :yes:

    Hope so mate :)

  2. jet looks in alot better shape now as well comeing back from her phantom well i think u will agree :yes:

    I will agree indeed mate :), shame we didnt get a chance to see what she can really do mate,next time lucky will be a bit more on the ball aswell ;) lol,I tell you what though she's made me a happy man so far,and people whos seen her can beleive she's only ten months coming ;)

  3. shes shaped up nice mate she grown any? realy like the look of her :whistling: that pups got some good feet on it :thumbs:

    Cheers rj,I think she may of grown half more inch lol but been shaping her up nicely,getting fit nice and easy,yeah she's a lovely pup,total dinlow of a pup feisty little f****r lol,but she's just gonna be a pup that one :( what a waste from good worker to worker lol

  4. Don't really like taking action pictures mate when I'm out just incase get pulled lol,should have took a picture of the mrs face though when they caught it lol,she's like and anti shouting no lucky leave it alone !lol I was laughing my ass of inside lol.

    look mate not having a dig me personly i wont slip my dog at any thing other that rabbit at this age, i was out with a keeper friend at the week end and had amply oppertunities to let marley see red but held him back he didnt like it but he will thank me for it later on in life.

    I understand where your coming from mate but it's just that bond with your dog no the ins and outs of it what it can do and can't do some dogs mature quicker than other,like mine has got more fire in her guts than my older dog got a stronger jaw bigger build and strength and mentally forward when she's out on the lamp so who's saying shes can't do the odd thing that's my 22 inch older dog dog does week in week out!?you see people slipping dogs at 5/6 month old on game I feel that is extreme I didn't Evan let my pup have a lay on rabbit in the middle of the field till she was nearly 8 months cause I felt her speed wasnt good enough yet but in the last month and half her body speed maturity has grown,and I no there's a bit of growth and speed to come mate.

  5. ;) Yeah ploughed strait into to the teeth end,first battle scar lol.

    accidental or on purpose ?

    Open forum paddy boy,pm me Mate

    well if you slipped it at 9 1/2 dont moan when it jacks at 18 month old its still a pup, we all no people are doing fox's so why put it in a pm if you can see the scar's tell the storie.

    Who rattled your cage mate??i don't ruin dogs !!i ain't no div! She's me second dog iv had my older dog since he was five weeks old now hes7 and trained him from nothing,he ain't let me down not once in all these years,all she's has had is a handful of lay on rabbits and had a tug of a Charlie when me older dog had the killer hold but she has got a very high prey drive strong and handled the first fox one very well,so this time I felt in myself she was ready to slip with my older dog and she got there first and went in at the deep end took a bite then went into a metal rage,got the hold she wanted and ragged the f**k out of it Evan pulling my other dog from side to side with it lol,and done the job in the end,look I ain't no young idiot,if I felt she wasn't mentally ready to go with my other dog I would never of slipped her,that will do her for a while now,just a bit of experience for the future,so y put comments like that bud??
×