Jump to content


Photo
- - - - -

Gave Her Old Tatty Dress A Make Over/si Game On


  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#31 si brown

si brown

    Normal??

  • Donator
  • 2,230 posts
  • Location:neer beeach

Posted 25 August 2016 - 04:00 pm

thing is lads I'm with you on the build quality of the 100's thats what drew me to them!

the last five cars I've had have all been bmw's ... they don't look too bad and are bomb proof!

z germans are pretty good at engineering 

BUT its how i handle the wolf that i like, it fits me way better than the 100's 

the wolf purchase was more down to shot count than anything else, I've had buddy bottles before and got rid but this suits me fine!!

put the two blokes shooting them to one side and i have no doubt that they will match each other pellet for pellet but I'm sh!te free roving with my hw!!

off the pod i can nail rabbits in the dark at 60m with the .22 100 no problem!

its the not having to go back to the car and fill it back up when i get board and have a plink while its quiet.... knowing its good for about 300 shots :thumbs:

atb si


  • bigmac 97kt and just-A-snap like this

#32 just-A-snap

just-A-snap

    Extreme Hunter

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1,921 posts
  • Location:London

Posted 25 August 2016 - 04:09 pm

thing is lads I'm with you on the build quality of the 100's thats what drew me to them!

the last five cars I've had have all been bmw's ... they don't look too bad and are bomb proof!

z germans are pretty good at engineering 

BUT its how i handle the wolf that i like, it fits me way better than the 100's 

the wolf purchase was more down to shot count than anything else, I've had buddy bottles before and got rid but this suits me fine!!

put the two blokes shooting them to one side and i have no doubt that they will match each other pellet for pellet but I'm sh!te free roving with my hw!!

off the pod i can nail rabbits in the dark at 60m with the .22 100 no problem!

its the not having to go back to the car and fill it back up when i get board and have a plink while its quiet.... knowing its good for about 300 shots :thumbs:

atb si

If it works Si then the rest is just pie in the sky

 

All the best


  • villaman and si brown like this

#33 bigmac 97kt

bigmac 97kt

    Chief shit stirrer

  • Donator
  • 10,586 posts
  • Location:HERE AND THERE WITH MY RIFLE

Posted 26 August 2016 - 06:50 am

Well she is done

 

all ready for the show down

 

at the ok corral

 

RIFLE

 

HW100S 22

 

SCOPES

 

HAWK PANORAMA EV 3,9,50 AO IR

 

SCOPE MOUNTS

 

SILVER SPORTMATCH HIGH

 

LAMP IF NEEDED

 

T38 NIGHT TECH RED BEAM

 

O AND HER NEW DRESS

 

ATVBJIMMY :thumbs: :thumbs: :thumbs:

 

 

Attached Files


  • Jonjon79 likes this

#34 bigmac 97kt

bigmac 97kt

    Chief shit stirrer

  • Donator
  • 10,586 posts
  • Location:HERE AND THERE WITH MY RIFLE

Posted 26 August 2016 - 06:51 am

MORE

Attached Files


  • mark williams, David.evans and si brown like this

#35 Jonjon79

Jonjon79

    Extreme Luber

  • Donator
  • 3,850 posts
  • Location:Swindon

Posted 26 August 2016 - 07:44 am

This'll be interesting - 2 top class rifles going head to head. I'm looking forward to seeing the results :thumbs:
  • bigmac 97kt likes this

#36 bigmac 97kt

bigmac 97kt

    Chief shit stirrer

  • Donator
  • 10,586 posts
  • Location:HERE AND THERE WITH MY RIFLE

Posted 26 August 2016 - 07:48 am

This'll be interesting - 2 top class rifles going head to head. I'm looking forward to seeing the results :thumbs:

Only one bad point JJ

 

IM SHIT AT STANDING UNSUPPORTED,,,SHOOTING

 

He may have me on that point

 

atvbjimmy :thumbs: :thumbs: :thumbs:

 

PS ,,,IM OFF TO THE RANGE FOR SOME PRACTICE LOL



#37 si brown

si brown

    Normal??

  • Donator
  • 2,230 posts
  • Location:neer beeach

Posted 26 August 2016 - 08:35 am

Lamp if needed?!
You'll be on your own Jimmy :)
I'll be in the pub with the girls!!!
Atb si
Ps.. The 100's looking pretty good

#38 Jonjon79

Jonjon79

    Extreme Luber

  • Donator
  • 3,850 posts
  • Location:Swindon

Posted 26 August 2016 - 08:36 am


This'll be interesting - 2 top class rifles going head to head. I'm looking forward to seeing the results :thumbs:

Only one bad point JJ
 
IM SHIT AT STANDING UNSUPPORTED,,,SHOOTING
 
He may have me on that point
 
atvbjimmy :thumbs: :thumbs: :thumbs:
 
PS ,,,IM OFF TO THE RANGE FOR SOME PRACTICE LOL

I thought you were comparing rifles, not shooters :hmm:

Maybe go with few different positions for comparison. I'd be interested to see 60yrd groups side by side off a bench :thumbs:
  • bigmac 97kt likes this

#39 si brown

si brown

    Normal??

  • Donator
  • 2,230 posts
  • Location:neer beeach

Posted 26 August 2016 - 11:42 am

No

This'll be interesting - 2 top class rifles going head to head. I'm looking forward to seeing the results :thumbs:

Only one bad point JJ
 
IM SHIT AT STANDING UNSUPPORTED,,,SHOOTING
 
He may have me on that point
 
atvbjimmy :thumbs: :thumbs: :thumbs:
 
PS ,,,IM OFF TO THE RANGE FOR SOME PRACTICE LOL

I thought you were comparing rifles, not shooters :hmm:
Maybe go with few different positions for comparison. I'd be interested to see 60yrd groups side by side off a bench :thumbs:

This'll be interesting - 2 top class rifles going head to head. I'm looking forward to seeing the results :thumbs:

Only one bad point JJ
 
IM SHIT AT STANDING UNSUPPORTED,,,SHOOTING
 
He may have me on that point
 
atvbjimmy :thumbs: :thumbs: :thumbs:
 
PS ,,,IM OFF TO THE RANGE FOR SOME PRACTICE LOL

I thought you were comparing rifles, not shooters :hmm:
Maybe go with few different positions for comparison. I'd be interested to see 60yrd groups side by side off a bench :thumbs:
Not a bench in sight Jon
Have to be a bale :)
And there's that much shite and rats about there's no way I'm off on the deck!! Lol
I didn't realise I'd signed up for a shooting comp!!! Wtf
  • bigmac 97kt likes this

#40 villaman

villaman

    Extreme Hunter

  • Donator
  • 6,928 posts
  • Location:English policies not European

Posted 26 August 2016 - 12:03 pm

Looks like a winner all round IMO the only letdown is , may be the shooter  :laugh:  :thumbs:


  • bigmac 97kt and si brown like this

#41 bigmac 97kt

bigmac 97kt

    Chief shit stirrer

  • Donator
  • 10,586 posts
  • Location:HERE AND THERE WITH MY RIFLE

Posted 26 August 2016 - 12:18 pm

A bit of a plink before we set off Si iv done the targets

 

27yrds out to 100yrds

 

i know what im capable of :yes:

 

and the one thing viz can not take the P*ss out of me for is my long distance shooting he has seen me do it time and time again

 

atvbjimmy :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Attached Files


  • si brown likes this

#42 bigmac 97kt

bigmac 97kt

    Chief shit stirrer

  • Donator
  • 10,586 posts
  • Location:HERE AND THERE WITH MY RIFLE

Posted 26 August 2016 - 12:49 pm

Made the 100yrd target easier for you SI

Attached Files


  • mark williams and si brown like this

#43 Jonjon79

Jonjon79

    Extreme Luber

  • Donator
  • 3,850 posts
  • Location:Swindon

Posted 26 August 2016 - 01:20 pm

No

This'll be interesting - 2 top class rifles going head to head. I'm looking forward to seeing the results :thumbs:

Only one bad point JJ
 
IM SHIT AT STANDING UNSUPPORTED,,,SHOOTING
 
He may have me on that point
 
atvbjimmy :thumbs: :thumbs: :thumbs:
 
PS ,,,IM OFF TO THE RANGE FOR SOME PRACTICE LOL
I thought you were comparing rifles, not shooters :hmm:
Maybe go with few different positions for comparison. I'd be interested to see 60yrd groups side by side off a bench :thumbs:

This'll be interesting - 2 top class rifles going head to head. I'm looking forward to seeing the results :thumbs:

Only one bad point JJ
 
IM SHIT AT STANDING UNSUPPORTED,,,SHOOTING
 
He may have me on that point
 
atvbjimmy :thumbs: :thumbs: :thumbs:
 
PS ,,,IM OFF TO THE RANGE FOR SOME PRACTICE LOL
I thought you were comparing rifles, not shooters :hmm:
Maybe go with few different positions for comparison. I'd be interested to see 60yrd groups side by side off a bench :thumbs:
Not a bench in sight Jon
Have to be a bale :)
And there's that much shite and rats about there's no way I'm off on the deck!! Lol
I didn't realise I'd signed up for a shooting comp!!! Wtf
Too late now mate :D This thing's grown legs.

I don't blame you for not wanting to lay down in a farm yard. Maybe you can get bonus points for each live kill while doing the targets.

You'll need that bale for Macs 100yrd target :o

I'm happy whoever wins ......

I own a 100 and I know they're good. It's my favourite keeper.

I've had 2 Wolfs and I know that they're amazingly accurate. It would be nice to see a British rifle beat ze Germans :yes:
  • David.evans and si brown like this

#44 villaman

villaman

    Extreme Hunter

  • Donator
  • 6,928 posts
  • Location:English policies not European

Posted 26 August 2016 - 01:33 pm

 

No

 

 

This'll be interesting - 2 top class rifles going head to head. I'm looking forward to seeing the results :thumbs:

Only one bad point JJ
 
IM SHIT AT STANDING UNSUPPORTED,,,SHOOTING
 
He may have me on that point
 
atvbjimmy :thumbs: :thumbs: :thumbs:
 
PS ,,,IM OFF TO THE RANGE FOR SOME PRACTICE LOL
I thought you were comparing rifles, not shooters :hmm:
Maybe go with few different positions for comparison. I'd be interested to see 60yrd groups side by side off a bench :thumbs:

 

 

This'll be interesting - 2 top class rifles going head to head. I'm looking forward to seeing the results :thumbs:

Only one bad point JJ
 
IM SHIT AT STANDING UNSUPPORTED,,,SHOOTING
 
He may have me on that point
 
atvbjimmy :thumbs: :thumbs: :thumbs:
 
PS ,,,IM OFF TO THE RANGE FOR SOME PRACTICE LOL
I thought you were comparing rifles, not shooters :hmm:
Maybe go with few different positions for comparison. I'd be interested to see 60yrd groups side by side off a bench :thumbs:
Not a bench in sight Jon
Have to be a bale :)
And there's that much shite and rats about there's no way I'm off on the deck!! Lol
I didn't realise I'd signed up for a shooting comp!!! Wtf
Too late now mate :D This thing's grown legs.

I don't blame you for not wanting to lay down in a farm yard. Maybe you can get bonus points for each live kill while doing the targets.

You'll need that bale for Macs 100yrd target :o

I'm happy whoever wins ......

I own a 100 and I know they're good. It's my favourite keeper.

I've had 2 Wolfs and I know that they're amazingly accurate. It would be nice to see a British rifle beat ze Germans :yes:

 

Apart from they are not British , they are Italian owned , along with MTC and Brocock    http://www.airgunfor...itish-companies



#45 bigmac 97kt

bigmac 97kt

    Chief shit stirrer

  • Donator
  • 10,586 posts
  • Location:HERE AND THERE WITH MY RIFLE

Posted 26 August 2016 - 02:58 pm

Im off tonight for a little practice sesh

 

from 60yrds to 100yrds

 

atvbmac :thumbs: :thumbs: :thumbs:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users